vineri, 15 ianuarie 2021

Când Justiția lui nea Stelian e în PLUS

” Sunt la secretariat. Am venit să văd ce se întâmplă pe aici, am întrebat în stânga și-n dreapta, ca să mă acomodez. Am discutat și cu domnul ministru, am fost în ședințe. Nu sunt angajat pe cabinetul ministrului” - Alexandru Dimitriu

” Sunt chestiuni asupra cărora am dat dispoziție. Dl Dimitriu va fi colaborator al meu, indiferent dacă îl numește secretar de stat. Supraveghez totul. (...) Nu are acces la documente secrete. Totul e cu știința mea.” - Stelian Ion ( min 41:25 aici

 

Stelian Ion, ministrul Justiției l-ar dori numit ca secretar de stat pe Alexandru Dimitriu, un avocat care a lucrat la casa de avocatură a lui Gheorghe Piperea ( printre clienții reprezentați de Alex Dimitriu s-a numărat și firma European Drinks a fraților Micula, care au câștigat un proces arbitral de peste 900 de milioane de lei împotriva statului român) . 

Dimitriu a devenit cunoscut prin anii 2000, când a participat la show-ul Vara Ispitelor - Pro TV alături de partenera sa de atunci, Cosmina Păsărin. Carieră politică: 2003-2013 membru PNL, din 2019 a intrat în PLUS adica fix partidul care facea spume la gura criticand...traseismul.

Bref :  o persoană fără absolut nicio calitate oficială are acces la documente oficiale, inclusiv de la avizare, unele dintre ele având la bază documente clasificate. 

Daca primul care face misto de legi e chiar ministrul Justitiei, totul pare clar : Justitia a ajuns pe maini bune

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu