luni, 1 noiembrie 2021

Andreea Prisăcariu : românii practică "body shaming*-ul" ? Nu, dar cu siguranță adoră discriminarea sexuală

 

 

"Sunt urâtă de românii mei doar pentru felul în care arăt. Nu știam că body shamingul însă se practică în 2021. Pentru toate reginele de aici care suferă din cauza acestor persoane... nu îi băgați în seamă. Vă iubesc!"






Serios, am privit cu atenție la pozele Andreei ( 21 de ani, #342 WTA ) și nu am observat nimic dar absolut nimic deplasat sau ieșit din comun. Da, are niște tatuaje, ei și ce, asta vi se pare ceva anormal la o fată de 21 de ani ?! Am vazut în mass media 1001 de "vedete"  wannabe arătând chiar aproape horror.
Dar modul in care ne arătăm altora este alegerea  personala a fiecăruia dintre noi.
Și chiar nu cred că e vorba de body shaming ci doar de prostia agresivă ( pe net ) a unei populații care a fost  obișnuită să discrimineze femeile.
Altfel, singurul meu sfat pentru oricine este să nu dea atenție idioților din online, sunt prea multe minți odihnite în lipsa altei ocupații.

 *Body shaming - ura manifestată prin comentarii critice, potențial umilitoare​, față de o persoană pentru modul în care aceasta arată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu