vineri, 5 noiembrie 2021

Sali Enes , un puști de 15 ani convocat de Rădoi Mirel la Națională

”Am primit un mesaj. Nu știam cum să mai reacționez, era ceva șocant pentru mine, nu știam cum să reacționez. După 10 minute am realizat și am fost foarte bucuros. Va fi un sentiment plăcut, e un vis pentru mine. Domnul "Hagi mi-a spus să dau cât mai mult din mine, să am încredere și să merg acolo cu capul sus. Nu știu cum mă voi simți în vestiar, dar sper să mă acomodez repede și să mă înțeleg bine cu băieții. E alegerea mea 100%, joc pentru România” - Sali Enes,  după convocarea trimisă de Rădoi
Și totusi nu mi-e deloc clar ce îl califica pe talentatul puști de doar 15 ani pentru o convocare la Nationala mare. Cele 7 ( sapte meciuri ) adica fix 233 de minute din liga I și un gol marcat pentru Farul ? 
Exemplu ciudat : Keșeru nu a fost selecționat. De ce ?!
Hai să fim nițeluș serioși, Mirel, mai ales când e vorba doar de un marketing pentru valorile materiale ale lui Gică Hagi , momentan cam  invizibile


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu