luni, 22 noiembrie 2021

Hagi ar vrea dar nu poate, Petrescu nu poate și nici nu vrea, deci Burleanu & echipa națională se vor mulțumi cu...?


După ore de discuții, Hagi a refuzat oferta lui Răzvan Burleanu, de a deveni selecționerul echipei naționale pentru un proiect de 4 ani , explicând că este acționar majoritar la Farul Constanța și că nu-și poate lăsa clubul în acest moment.
Mi se pare o miștocăreala ieftină ca, dupa ce Hagi a strigat în toată mass-media că e nevoie de un mare proiect și astfel toata lumea ajunsese să se roage de el,  sa vină acum să spuna : nu eu, nu acum, băi băieței, știți, eu sunt patron...
Pe de altă parte Dănuț CheFeRe Petrescu , altă valoare națională, a refuzat și el pe principiul : mai bine campionul unor mediocrii decât antrenor al naționalei. 
Între timp, "generația de aur" se ceartă pe la tv. Mari jucatori, foarte mici caractere...
Reiau ce am scris încă de acum o săptămână doar fiindcă începe să se contureze
Edi Iordanescu este pariul meu pentru preluarea echipei naționale fiindcă un Hagi sau Dan Petrescu vor refuza. Să vedem...
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu