miercuri, 17 noiembrie 2021

Bucurați-vă, România nu a ajuns la barajul CM 2022...dar Gigică + Borcică = ♥️

Iata cum arata barajul european pentru ultimele 3 locuri 

  • Urna A :  Italia, Portugalia, Rusia, Suedia, Țara Galilor, Scoția 
  • Urna B  : Ucraina, Cehia, Austria, Polonia, Turcia, Macedonia de Nord 
Primele 6 meciuri pe terenul capilor de serie din urna A, pentru următoarele 3 meciuri dintre învingătoare terenul va fi tras la sorți.  Acum, doar pentru distracție, înlocuiți Macedonia cu România și imaginați-vă cam ce adversar v-ați fi dorit la tragerea la sorți din 27 Noiembrie. 😉
Ok, pentru primul meci e clar că veți spune : deplasare în Țara Galilor sau Scoția dar pentru al doilea...?!?
Dar  să revenim la valorile naționale, nașul și finul



  • " Finule, ai băgat bani în fotbal? Porumboiu a băgat? A băgat ăla? Eu sunt în câștig, toți ceilalți au intrat în faliment'. Ce poți să-i mai spui?" - Borcică la Digisport 
  • " I-am spus așa: o să iei și campionatul, intrăm în Liga Campionilor și îți dau un milion de euro primă. Dacă iau eu 40 de milioane, nu îi dau și lui unul ?" - Gigică la România TV

I rest my case, oricum am dezvoltat un interesant sindrom pavlovian : cum apar meclele ăstora la tv, cum îmi zvâcnesc instantaneu degetele după telecomandă. 

Ne vom  mai califica doar  atunci când de ăștia doi nu-și va mai aminti nimeni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu