duminică, 14 noiembrie 2021

"Un miracol, o minune" : Rădoi știe că încă nu știe nimic


Dar asta se întâmpla în 12 Octombrie, între timp abulicul dom' selecționer și-a format alte păreri, i-auzi-l ieri

 
  • Nu ştiu dacă am merita să fim prezenţi la o Cupă Mondială, ar fi un miracol, o minune 
  • În cel mai fericit caz cu o minune în partea cealaltă putem termina pe locul doi, necalificarea la baraj va fi un eşec pentru mine în primul rând 
  • Evident că dacă vor veni să întrebe la margine nu le vom spune rezultatul din partida cealaltă, indiferent de scor. 
  • Din punctul meu de vedere aş continua dacă ceea ce s-a întâmplat în aceşti ani, lucrurile pe care noi le-am discutat înainte au fost în regulă. 
  • În momentul de faţă nu am nicio ofertă şi nu ştiu ce voi face dacă nu voi rămâne la federaţie de mâine seară 
  • Nu ştiu, vom vedea în funcţie şi de jocul rezultatelor, discuţiile care pot fi după această partidă
Asadar deseara, dupa ora 21 si ceva ,natiunea va afla deznodamantul simultan la ProTv si DigiSport1, eu cred ca ma voi limita la cursa de Formula 1 si apoi de la 21:45 la meciurile decisive dintre alte echipe, mai serioase.
Apropo : daca nu s-ar trezi vorbind total aiurea din cand in cand, eu l-as pastra pe Mirel Radoi la echipa nationala. In fond, alta optiune tot nu exista, restul numelor vehiculate nu vor dori sa se bage fiindca toti stiu bine ca astia sunt jucatorii, cu astia trebuie sa defileze, si daca Burleanu l-ar numi pe Mutu ar insemna ca si el aceleasi prafuri fine le trage pe nas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu