luni, 15 noiembrie 2021

Rădoi - out, cu Edi* înainte spre noi victorii ? Pentru C.M. 2026 ne vom califica 101% !

A fost mereu în galben, a jucat mereu cu o culoare de pe tricolor. Eu nu m-am mai uitat la meci când am văzut că joaca în alb, m-am uitat la Formula 1. FRF își bate joc de echipa națională. Nu se poate așa ceva ! Să încerci să schimbi istoria naționalei...- Gică Popescu

Totusi s-a bifat o "realizare"- record : 6 ( sase ) calificari consecutive ratate la Campionatele Mondiale ( 2002, 2006, 2010, 2014, 2018, 2022 ), contraperformanța precedentă fiind de "doar" 5 (1950, 1954, 1958, 1962, 1966)
Oricum ar fi imbracati, in galben sau tricolor, in alb sau roz, adevarul este unul singur : lipsa de valoare a unei generatii produse de un campionat sub-mediocru nu poate fi compensata de niciun antrenor. Totusi, sa fim optimisti :  viitorul selectioner va avea o sarcina ceva mai usoara  deoarece la CM 2026 organizat de SUA, Mexic și Canada pe durata a 34 de zile vor participa 48 de echipe . Pana atunci insa, tot la televizor... 
Revenind la ai nostri, pana acum stim ca la baraj merg : Portugalia, Suedia , Italia/ Elvetia , Finlanda/Ucraina, Țara Galilor/Cehia, Scoția, Olanda/Turcia/Norvegia, Rusia, Polonia, Macedonia de Nord. Ganditi-va cu care cap de serie am fi avut macar 1% sanse ? 
Dar ultimele calificate pentru baraj le vom afla deseara cand la TV avem doar 
  • 21:45 Digi 1 Irlanda de Nord - Italia
  • 21:45 Digi 3 Elvetia - Bulgaria 
* Edi Iordanescu este pariul meu pentru preluarea echipei nationale fiindca un Hagi sau Dan Petrescu vor refuza. Sa vedem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu