duminică, 28 noiembrie 2021

1 Decembrie cu cozonac, ţuică şi vişinată : unde pot fi văzut meciul demonstrativ Emma Răducanu - Gabriela Ruse de la Royal Albert Hall

"Abia aştept să ajung şi să facem spectacol. Va fi un stress să joc cu familia regală lângă mine, va fi un moment foarte important pentru cariera mea, sunt mândră şi mă bucur pentru această şansă. I-am luat un cozonac Emmei şi i-am mai pregătit multe alte surprize, am şi ţuică şi visinată. Sărbătorim 1 decembrie şi, cu siguranţă, vom vorbi multe despre România"

 


Frumoasa prietenie dintre Răducanu și Ruse, cunoscute deja în circuit pentru legătura lor apropiată, fiind partenere de antrenament în turneele în care au evoluat împreună, într-un meci demonstrativ din "competiţia" ATP Champions de la Royal Albert Hall ( Londra ) unde mai sunt anunțate vedete precum Rusedski, Ivanisevic, Ferrero, Baghdatis, Ferrer, Bahrami, etc. 
Foarte frumos dar cum evenimentul  nu  se știe dacă  fi transmis la TV , singura șansă de a le vedea este live streamul turneului cam după ora 14, se pare

 UPDATE 

 Pro X va transmite la TV de a 14

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu