marți, 23 noiembrie 2021

Dănuț Lupu vs Hagi : adevărul gol, clar, precis e dur dar...supără

  • Gică atunci când a fost pus în fața faptului împlinit și-a adus aminte că e patron la Farul și la Academie? Păi asta știam toți și știa și el de la început. Dar vă spun eu că el nu se aștepta să fie căutat de Burleanu și să i se propună postul de selecționer 
  •  Hagi a fost băgat la înaintare, iar Burleanu s-a prins și i-a dat șah mat în fața opiniei publice. Și-a luat șah mat și s-au convins acum toți de el 
  •  Ce a câștigat, măi, oameni buni Generația de Aur? A câștigat vreun turneu final? A câștigat vreo medalie de aur pe undeva? Păi, atunci, generațiilor Greciei și Danemarcei cum să le mai spunem? Acei jucători din generațiile de care eu v-am amintit chiar au câștigat turnee finale, nu ca noi. Dar, în fine, hai că accept până la urmă să îi spun și eu așa cum vă place vouă să auziți și să vorbiți... 
Nu comentez fiindcă mi-ar fi imposibil să îl contrazic pe Dănuț Lupu, adevărurile dor și mai ales supăra dar sunt adevăruri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu