duminică, 14 noiembrie 2021

O dată vede nașul valoarea finei ? Dragoste cu năbădăi între Ilie Nasty Năstase & Marica Ciprian

Facts : Marica Ciprian a formulat o acțiune încă din luna mai la Judecătoria Sectorului 1 pentru scoaterea nașului sau Ilie Năstase din fundația care îi poartă numele. La termenul din 6 septembrie instanta a respins, insa pe 7 octombrie, cererea a fost admisă, așa încât Ilie Năstase a fost șters și Marica i-a introdus în Fundație, prin modificarea actului constitutiv, pe tatăl și unchiul său
Dupa care au început să curgă declarațiile pe la diversele televiziuni de sport-cancan-monden atunci când Ioana Năstase a dezvăluit că "Nasty" a avut probleme cu inima, după scandalul cu Ciprian Marica, nimeni altul decât nașul lor de căsătorie."  ( Nota bene : nu prea înțeleg cum vine faza că nașul de căsătorie să nu fie însurat, dar să fie la ei acolo )





  • „Nu-mi vine să cred ce mi-a făcut Ciprian Marica! Mi-a luat baza Voința, m-a scos din fundație! M-a anunțat acum avocatul!… L-a băgat pe taică-său în Fundația mea, imediat ce m-a scos pe mine! Și pe unchiul lui l-a introdus, nu-mi vine să cred. Nu am ce să discut cu el, o să discute avocatul. Incredibilă lovitură. O să mă duc la poliție, la procuratură, unde va fi nevoie. Eu am vrut să fac lucruri bune și acum am fost izgonit. M-a pus să semnez niște procuri,niște acte și m-a păcălit” - Nastase
  • Sunt șocat de reacția lui Ilie și de cele apărute. Nu știu ce s-a întâmplat de ieri până azi, ieri am mâncat împreună și am înțeles doleanțele lui. (...)  Nu înțeleg de ce a fost acest scandal. Sunt niște înțelegeri, le vor discuta avocații, dar eu sunt de acord să ne întoarcem la starea inițială oricând, nu e problemă. Eu am vrut să-l ajut, pentru mine el e Ilie Năstase. Nu am furat de la nimeni niciodată, sunt cu inima împăcată și vreau să revenim la ce și-a dorit el” - Marica
Bref : golănașul Ciprian, baiat de bani gata din Constanța, l-a păcălit pe Ilie, un bătrânel care se pricepe la afaceri ca vaca la astrofizică. Simplu.
Dar acesta a devenit subiectul național azi, desigur alături de tembelul patron al FC Gigi căruia i-a cășunat pe antrenorul la care apelase disperat ca să îi scoata  echipa  taraba de vânzări - cumpărări din rahat.
Țară veselă plină de clowni triști...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu