vineri, 19 noiembrie 2021

La retragerea lui Horia Tecău

O mulțime de emoții acum. Sunt recunoscător. Pentru parcurs, pentru ceea ce am trăit și pentru oamenii pe care i-am întâlnit pe traseu. Sportul a fost locul meu de joacă, sala de clasă, m-a învățat să visez, să cred și să-mi dezvolt abilitățile de viață în acest proces. Energia terenului de tenis și a fanilor tenisului m-au răsplătit enorm și voi păstra acest sentiment cu mine pentru totdeauna. Acum, este timpul să mă bucur de viață într-un mod diferit și să transform toată această energie într-o formă nouă.
38 de titluri la dublu si alte 24 de finale, intre care trei titluri de Grand Slam la Wimbledon , US Open si Australian Open ( alaturi de Rojer si Mattek-Sands ), Turneul Campionilor din 2015 ( cu Rojer ) plus o medalie de agint la JO de la Rio ( alaturi de Mergea ) 
O cariera absolut prodigioasa pe care Horia a decis sa o incheie la 36 de ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu