joi, 19 august 2021

Simona Halep, din păcate...

Din păcate, o scanare din această dimineață a arătat că am o mică "lacrimă" în aductorul drept și, prin urmare, ar fi prea riscant să joc în seara asta. Mă voi odihni și voi face tot ce pot pentru a fi gata pentru US Open . Pentru fanii din Cincy, a fost frumos să vă revăd

 

Cu regret nedisimulat trebuie să spun că  aceste accidentări în serie, pe care nu le-am văzut atât de dese la alte sportive, sunt doar rodul  lipsei de grijă pentru forma fizică, fitness și recuperare din ultimii doi ani. 

O Halep varianta 2019 , campioană  la Wimbledon, nu arăta așa dar...pandemia, odihna forțată, etc au dus la toate astea. E păcat dar eu aș sfatui-o să ia o pauză ceva mai lunga "sabatică", să se marite și să revină în 2022, nu contează deloc pe care poziție WTA când ai fost 10 ani nonstop în top 10.

Dar cum eu nu fac parte din familia machidoneasca Halep...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu