luni, 23 august 2021

Panarame DigiSport : Prodanca vs Gigi

Eu mă mut unde vreau, pentru că-mi permit! Am case peste tot. Am firma de impresariat în Dubai. Acum e perioada de transferuri, deci sunt la muncă! Viața nu mi-o schimb. Este aceeași de ani. Adică perfectă! Fără să mă uit în stânga sau în dreapta trăiesc superb şi demn. Fără să mă împiedic de nimeni și de nimic. Mă uit doar înainte și nu mă interesează decât de familia și oamenii dragi mie. În rest … Dumnezeu cu mila!
Sigur s-ar fi putut pune întrebarea cât de perfectă e viața uneia care își exhibă nurii prin Dubai, dar am mai zis, așa a facut femeia carieră, deci... 
Totuși nu e vina ei atunci când o sună gurnaliștii de sport monden care nu au alte subiecte în afara lui Gigi. În fond, poartă același hram deci o merită. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu