duminică, 15 august 2021

Fotbalul s-a întors acasă pentru toti fanii, deci...unde s-a ascuns covid-19 ?!

Am văzut doar 3 meciuri ieri ( e greu să duci mai multe 😏  ) cu  Manchester United , Chelsea si Borussia Dortmund. Toate cu stadioane pline, toate cu suporterii în proportie de aproximativ 9 din 10 umăr lângă umăr  fără măști ( zoom pe poze )

Și foarte serios, chiar nu mai înțeleg nimic : mi se spune că, vaccinați sau nu,  varianta delta / covid-19 se răspândește rapid și în același timp văd cu proprii-mi ochi așa ceva ?

Nu am fost începând cu fe/martie 2020 vreun sceptic, m-am conformat mereu lockdown-urilor ( apropo Australia e în lockdown de o săptămână ) și restricțiilor de tot felul etc. totusi, i'm so very sorry dar așa ceva nu mai cred, găsiți alți naivi...

Sau să-mi explice careva științific cum circulă virusul ăsta numai pe unde are chef ocolind unele țări, altele nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu