joi, 19 august 2021

Cine se aseamănă , se adună : Ciolacu are o mare înclinaţie către porci

„Am făcut vreo infracţiune ? Era vreun terorist Omar Hayssam* ? Eu îmi aduc aminte că, atunci, mergea pe avioane cu preşedinţii statului. De ce nu îi sunaţi de foştii preşedinţi, pe domnul Băsescu** ?  Am fost la o vânătoare, am fost invitat, ca şi domnul Omar Hayssam.(...)  Întotdeauna la sfârşitul vânătorii se face un tablou cu vânatul şi vânătorii. Nu am mai fost la vânătoare de vreo trei ani de zile. În principal, am vânat porci mistreţi. Am o înclinaţie mare către porci, de obicei**. Niciodată căprioare, urşi. Cu porcii am avut" -  Ciolacu Marcel

Atat a fost capabil omul muncii sa declare la B1 TV.  Ca sa fie foarte clar : cand te apuci sa faci clabuci despre faptele altora comise acum 20 de ani ( celebrul "caz" Citu ) trebuie sa nu fi avut vreo relatie , never ever, cu asemenea specimene de porci teroristi condamnati.

  1. *  Da, tovarasu' Marcel, respectuos raportez ca Hayssam chiar e un terorist condamnat 
  2. ** De nea Nelu Iliescu ce parere ai nea Marcele, tot preş de onoare al PSD ? 
  3. *** Cine se aseamana, se aduna, punct si pa.
Chiar deloc amuzant si chiar trist sa observi pe mana carui specimen de idiot a incaput PSD, dar sa si-l stapaneasca sanatosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu