duminică, 15 august 2021

Doi indivizi de toata jena pentru PNL : Sică & Florin vs alcoolul la volan

 


"Îi solicit colegului meu Florin Cîțu ca în următoarea declarație publică să le ceară scuze cetățenilor români că nu a avut curajul și onestitatea să îi informeze despre acest episod întunecat din viața lui. Și ar trebui să își ceară scuze și față de mine..."- Sica

 

„Nu am adus în discuție acest lucru față de domnul președinte Iohannis. În ceea ce îl privește pe domnul Ludovic Orban, un coleg mi-a spus că acum câteva luni de zile i-a arătat această hârtie și i-a spus că o are. Deci, presupun că avea această informație”- Florin

 

Scârba și dezinteresul  pentru politică fiind deja mult prea mari , doar doua vorbe  pentru ambii : hai sictir

Pai mă, Sică, tu te găsiși să vorbești depre accidente comise conducând  matol , tu ?  Remember 2007, fiindcă au trecut doar de 14 ani, nu 20...


As for me : cum cu siguranță nu  mai votez vreodată, indiferent de situație, românii să aleagă  pe oricine au chef : nici în fund nu mă mai doare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu