luni, 28 decembrie 2020

Şoşoacă vs Coco Stanoevici, un caz tipic de Doamne fereşte pîn' te nimereşte...covid-19

„Vă spun eu acum – faptul că nu port mască este în primul rând pentru că sunt sănătos. Pe de altă parte, am purtat-o acolo unde eram obligat să o fac, şi mi-a ieşit un herpes. Îmi pare foarte rău că vă dau din casă, dar în momentul în care aş pune mască s-ar produce o infecţie şi chiar nu am timp de infecţii în acest moment" - Coco, noiembrie 2020 

Dupa care, in marea Lui intelepciune,  bunul Dumnezeu i-a trimis lui Coco un Covid-19 in locul herpesului, si acesta, la "doar" 62 de anisori, a suferit o complicație gravă după ce s-a infectat cu o bacterie din spital. Evident ca imediat a sarit sa dea cu gura şoşoaca, mahalagioaica nationala de serviciu in locul Firei

 "Unul dintre cei mai buni prieteni ai mei, Bogdan Stanoevici, se află în comă de aseară. A luat o infecție nosocomială. Eu i-am avertizat să îl lase în pace și să îi aplice un tratament mediu, nu acut pentru că au posibilitatea să aplice tratamente raportat la fiecare pacient în parte. După avertismentul ăsta Bogdan a intrat în comă.” - Şoşoacă 

Fiindca tembelii de genul acesto caricaturi sosoace, cristoi, ciuvici, chirieaci  sau ciutaci  sunt si medici-stie-tot, nu ? 

Well, m-am plictisit s-o spun dar...lasa-i sa moara prosti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu