luni, 21 decembrie 2020

Diamantele penale in Parlament ? Pandele Firea despre Tudorache

„Decizia se ia doar în cadrul Consiliului Politic Naţional. Nu aş vrea să mă antepronunţ eu în locul colegilor mei şi nici să vin eu cu o opinie înainte ca tot ceea ce s-a întâmplat cu domnia sa să fie analizat de către colegii noştri care sunt abilitaţi în acest sens” - Pandele Firea

Mâine dimineață ( n.m. azi ) voi avea o discuție cu domnul Tudorache pentru a vedea dacă continuă demersul de a veni în Parlament și ulterior vom lua o decizie politică. Eu am promis faptul că nicio persoană trimisă în judecată nu va fi pe listele PSD și nu mi-am încălcat nicio promisiune” - Ciolacu Marcel

Marcel Ciolacu a promis că Tudorache nu va fi validat în Parlament, ( o minciuna jenanta, chestia fiind practic imposibila ) dar până în acest moment nu a întreprins vreun demers, hai sa-l vedem azi. 

Fostul primar al Sectorului 1, acuzat de complicitate la trafic de influență și spălare a banilor, a anunțat că s-a suspendat din PSD.  Cum a obtinut mandatul ? Lista pentru Bucuresti, aparuta mult inaintea anuntului DNA, pe care penalul s-a aflat pe pozitia a doua, dupa Rafila, a  fost facuta...ghici de cine ( hint : probabil de acelasi sponsor care a platit reclamele pentru Firea si se afla in foto , in spate, catre stanga )

As for me, remarc doar ca singura persoana din PSD pentru care am un respect sincer nu se afla in foto.

Cat despre imunitate am o veste trista pentru mahalagioaica din Voluntari si ciolomacu : majoritatea care o va decide este acum alta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu