joi, 31 decembrie 2020

Programul RABLAgitul de AUR in Senat : Mircea Dăneasă prezintă activarea prin vishuddha chakra

Surprins dormind în Parlament, senatorul Dăneasă într-o declarație pentru Adevărul

„Poziţia aia înseamnă presiune pe stern. Asta activează ceea ce în sanscrită se numeşte vishuddha chakra. Asta activează conexiunile mintale speciale. Poeţii o folosesc pentru inspiraţie, când vor să scrie” 

Pe urma si-a adus aminte ca de fapt  :

 „Nu dormeam acolo. Îmi pregăteam niște idei pentru a doua zi la interpelare. Aveam interpelare la comisia Buget-Finanțe-Bănci și mă gândeam dacă este oportun să pun întrebări negative sau să fac o interpelare pozitivă și mi-am construit două direcții cu fraze adecvate. Asta mi-a prins bine” 

Exponatul de muzeu de mai sus face parte din Comisia pentru buget, finanțe, activitate bancară și piață de capital și din Comisia pentru știință, inovare și tehnologie si, pentru cine mai avea dubii ca orice cretin isi exercita voios dreptul la vot dar desteptii "N-am cu cine vota" stramba din nas si stau acasa ,  a fost ales senator de Suceava. 

Nu-i asa ca va simtiti bine stiind ca de buget-finante se va ocupa unul care pare a  face parte din salonul dacopati de la Obregia ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu