duminică, 6 decembrie 2020

De ce am mers la vot astăzi, 6 Decembrie ?

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

 

De ce am mers la vot  ?

  1. Deoarece, și asta o uită foarte mulți români, este probabil singura armă pe care o pot folosi într-o democrație : o dată la patru ani au puterea să schimbe ceva
  2. În al doilea rând ( dar de fapt motivația mea de bază ).  Dacă am detestat ceva în viață a fost analfabetismul agresiv , mitocănia, lipsa bunului simț, all-în-all : prostia. Ori într-o democrație votul unui analfabet cu 3 clase e egal cu votul meu ( din pacate as zice, dar asta e ). Lipsesc de la vot ? Prostia învinge, simplu
  3. Nu în ultimul rând, eu cred că nu există partid bun și partid rău, ( da, nici măcar PSD, Herr Iohannis ) există doar oameni și așa-și așa în toate partidele și, de regulă, cine strigă mai tare că el este cel bun, nou, nepătat și restul - nu, este de fapt asemenea tuturor celorlalti, dacă nu si mai rău. Pe astia am încercat mereu sa ii evit.
  4. Așa că, de regulă , reflectez dacă în mandatul fostei majorități mi-a fost bine și pun în balanță cu situația actuală. Alegerea mea s-a dovedit simplă atunci când ceea ce nu au făcut unii în vremurile "bune", au făcut alții în vremea pandemiei mondiale. Puteau face alții și mai bine ? Nu știu dar votul meu se bazeaza pe fapte, nu pe promisiuni

Astea fiind zise, cum nu îmi permit să fac recomandări cuiva, v-aș ruga doar să reflectați 2 minute la cele de mai sus, să vă aduceți aminte de 2016 și apoi să vă întoarceți la începutul postării :

 

"Pentru ca răul să triumfe, este suficient ca oamenii buni să nu facă nimic."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu