miercuri, 30 august 2023

Premieră în Poliția Română : Mădălina Vlangăr devine șef interimar la IPJ Constanța

“Sunt absolventă a Academiei de Poliţie, promoţia anului 2000. Am o experiență de 23 de ani în Poliţie. Este o carieră muncită, cum spunem noi, de la talpă. Am trecut prin diverse domenii în Poliţia Română. Până ieri am îndeplinit atribuţiile de director al Centrului de Cooperare Poliţienească Internaţională şi de astăzi mă aflu la Inspectoratul de Poliţie Judeţean Constanţa, unde am primit misiunea pe care o cunoaşteţi de la conducerea Poliţiei Române şi conducerea Ministerului de Interne” - Mădălina Vlangăr

Într-adevăr e o premieră și îi dorim multa baftă dar acum se află la conducerea Poliției din, probabil,  cel mai mafiot județ din România.

Cât poate rezista o femeie acolo ? Depinde de mulți factori dar în primul rand de tăria psihica a femeii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu