duminică, 13 august 2023

Bayern Munchen - degringolada perfectă continuă

„Îmi pare rău pentru Harry Kane, probabil că el crede că nu ne-am antrenat de patru săptămâni Performanța noastră de astăzi nu a avut nimic de-a face cu ceea ce ne-am propus. Este o seară foarte amară, îmi pare rău" - Thomas Tuchel

„Luam cele mai ușoare goluri. Parcă nu am  făcut nimic de 4 săptămâni. Ceea ce am arătat astăzi nu are nimic de-a face cu modul în care ne-am antrenat, cu forma, cu atmosfera. Este alarmant

După meciul de aseară din Supercupa Germaniei încheiat 0-3 în fața RBL Leipzig,  bilanțul Bayern cu Thomas Tuchel la cârmă este următorul 
  • Meciuri : 13 ✅ 
  • Victorii : 6 🤝 
  • Egaluri : 2 
  • Înfrângeri : 5 ❌
Ieri, mult înaintea meciului, pe la ora 14 scriam exact următoarele 
Imposibil să îi înțeleg pe FC Bayern München.
Nu îi reînnoiesc contractul lui Lewa, omul pleacă la Barca.
Se chinuie un sezon întreg aproape ratat, mai lipsea un minut și titlul era pierdut. 
Dau afară antrenorul pe Nagelsmann în mijlocul sezonului și îl aduc pe Tuchel 
Acum bagă 100 milioane de euro în Harry Kane... 
Ciudat stil de management pentru niște nemți
I rest my sad case : Bayern nu mai seamănă a echipă condusă de nemți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu