vineri, 18 august 2023

Digisport imobiliar cu experții Gigi & Ilie

  • Gigi Becali: Nu e Ilie acolo? Ilie, ți-am vândut teren cu 8 dolari și cu 10 dolari ? 
  • Ilie Dumitrescu: Da. 
  • Gigi : Puteai să cumperi 10-20-30 de hectare de la mine cu 8 dolari și 10 dolari? 
  • Ilie : Corect, corect! 
  • Gigi : S-a ajuns după aia la 1.000 de euro metru pătrat? 
  • Ilie : Eu l-am dat la 250, n-am mai așteptat.
  • Gigi : Păi, vezi? Bun. Și tu ai făcut afacere? 
  • Ilie : Da! 
  • Gigi : Așa a vrut Dumnezeu! Ce, tu știai că o să ajungă 250? 
  • Ilie : Nu! 
  • Gigi : Păi, vezi! De ce nu ai luat cu 8 dolari 10 hectare? Și le dădeai cu 25 de milioane! 
  • Ilie : Corect, corect! Așa este, eu știu. Am cumpărat terenul de la Gigi, nu de la stat!
  • Gigi : De la mine a cumpărat, cu 8 dolari metrul pătrat. Ilie, nu-ți spuneam eu 'Hai, Ilie, mai cumpără!' Că aveam nevoie de bani...
Și uite așa fanii talk-show-urilor DigiSport au mai asistat la o discuție despre valorile imobiliare din fotbalul autohton...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu