duminică, 6 august 2023

De ce are Hagi doar 500 euro salariu

  • ”Toate țările din Europa au progresat, dar noi, românii, am regresat! E un adevăr pe care trebuie să-l zicem. Găsiți voi răspunsul, eu nu mă pricep! 
  • Dar vă spun eu… banii, bugetele, conducătorii! Conducătorii trebuie să producă bugete, să aducă bani, să aducă finanțare.
  • Nu uitați că, de 14 ani, eu muncesc cu 500 de euro salariu! Dar mai zic ceva… 
  • Domnilor, nu contează cum începi, contează cum termini!”
Deci oamenii cu banii, acționarii și conducătorii ? Perfect, atunci hai să vedem cine sunt și câte acțiuni dețin cei trei acționari Farul : 
  • Gheorghe Hagi - 134.850 de acțiuni - 89,90% din capitalul subscris; 
  • Zoltan Iașko - 150 de acțiuni - 0,10%  ; 
  • Ciprian Marica - 15.000 de acțiuni -  10% 



Conducător - Gică Popescu , cumnatul lui Hagi.
În concluzie cine ar trebui să pompeze bani în buget și să  îi mărească salariul antrenorului Hagi ?  Nu patronul, marțienii, probabil.
Mai e ceva de adăugat ? Foarte mare fotbalist, extrem mic IQ & caracter și nu mai comentez, e de prisos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu