duminică, 6 august 2023

Cum a aflat CTP că Banciu e un hater habarnist cu IQ negativ

  • "Pe la ora 15 și ceva, survolând canalele tv, dau peste un anume Banciu, care pare că se ceartă cu cineva, deși e singur în cadru și nu-i caută nimeni de vorbă A fost drăguț. În cele 10 minute cât l-am ascultat, omul a produs două perle de coroană. 
  •  Înainte de a mă întoarce la postul care transmitea tenis, de unde plecasem, am mai apucat să-l aud pe dl Banciu rostind apăsat: Eu am cuvintele la mine. Da, adevărat, le are, le ține sub cheie, mai exact, sub fermoar, și le schingiuiește. 



Postarea e aici dar totuși cred că  CTP-ului i-a luat cam prea mult să constate ceea ce toata lumea știa  de o bună bucată de vreme : că Banciu a ajuns doar umbra caricaturii unui clown trist căruia propria-i prostie îi e suficientă.
Dar și mai trist este că  încă găsește posturi TV pe care să și-o exhibe...



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu