vineri, 11 august 2023

Ciolacu - "fraierul de serviciu" e un politician extrem de abil

  • Nu pot să accept ca un bugetar care câştigă peste 2.000 de euro, eu, Marcel Ciolacu, să îl alerg prin birou să-l mai rog să ia şi voucherele de vacanţă. Ele sunt pentru cei cu venituri mici. Trebuie să existe o echitate socială 
  • Sunt fraierul de serviciu care-și asumă reforma sistemului bugetar. Dacă ai venituri ce depăşesc preşedintele ţării şi tu eşti bugetar, păi nu ți-e ruşine să stai cu mâna întinsă la mine, statul român, să îţi dau şi voucher de vacanţă? Şi pacheţel când mergi la serviciu? Ţi-am dat şofer, secretară, ai tot, eşti director. Dar nu e cam mult? Trebuie să vină cineva să spună aceste lucruri
  • În acest moment, eu nu am altă decizie privind alt candidat la București, dar nu cred că asta e prioritatea dnei Firea” 
  • Văd că domnul ministru a mers bărbătește și a vorbit cu angajații (…). N-am urmărit, i-a luat cineva apărarea domnului ministru Boloș până acum? Îl apăr eu. Domnul ministru Marcel Boloș e un om de bună-credință,  copleșit, în aceste momente, pentru că este o presiune foarte mare pe domnia sa și pe ministerul pe care îl conduce
Surprizele de ieri au fost declarațiile premierului Ciolacu din și după ședința de Guvern , apoi seara la TV. 
Una dupa alta, "fraierul de serviciu" Ciolacu și-a lovit subtil toate țintele și adversarii politici 
 
- pe Nicușor Dan ( aka USR & PNL ) cu nivelul "inuman si degradant" la care a adus Capitala
- haoticul PNL incapabil de o reforma reala a sistemului bugetar pe care iata trebuie sa o faca ...PSD
- pe Firea care in loc sa trâmbițeze la TV ca ar fi sprijinită la primarie ar trebui sa aiba alte priorități la ora actuala
- din nou PNL care nu e capabil sa-și apere propriul ministru, etc 

Fără să pot fi 100% de acord cu Ciolacu, nu am cum să nu remarc că omul e extrem de bine consiliat spre deosebire de foarte mulți alți politicieni. 
Posibil prezidențiabil ? Să vedem..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu