joi, 27 iulie 2023

Voma lui Ghiță, Ciutacu despre David Popovici & alți campioni

  • „Măcar a fost aproape de podium al nostru. Haideți cu scuzele, n-are copilu’ unde se antrena, i-a purtat ghinion Antena 1, era apa caldă-n bazin, sunt prea puțini banii de la stat pentru medalie, i-a dat greu la BAC, scârbile alea si-a dorit mai mult victoria, are tot viitorul inainte” 
  • „Am suspiciuni de dopaj la toți marii campioni, nu doar la ai noștri. În epoca chimiei universale, nu devii cel mai bun sportiv de planetă, în orice domeniu, din ciuboțica cucului și papanași cu brânză de vaci. (...) vorbim despre Simona Halep, nu? Căreia, apropo, nu i-am contestat vreodată valoarea, determinarea, seriozitatea, talentul. La fel și cu David Popovici sau Cristina Neagu. Dar nici nu m-am închinat la statuile lor de mucava
Eu nu am suspiciuni de fel : tonomatul lui Ghiță e un   t  i  c  ă  l  o  s   care între doua aventuri bahice cu Serghei & Co, probabil  ofticat că noua lui feblețe Dănuța Bude-a-nu nu sta capră , vomează pe net orice despre oricine.  
Singura diferență e că micuțul ticălos  mănâncă rahat* despre campioni cunoscuți pe plan mondial,  în vreme ce de el nici Sinaia natală nu prea a auzit și într-un top mondial al jurnaliștilor nu e de găsit între primii 10...milioane.

* Evident o face doar pentru ca să mai vorbească lumea de el, prostului i se pare că orice înjurătură e un semn de recunoaștere a valorii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu