miercuri, 26 iulie 2023

Antrenor TV ca Marius Șumudică sau "Du-te,vino" ca Reghecampf ?

"De fiecare dată când e vehiculat numele meu, am mai multe voturi decât Erdogan! La FCSB, dacă se pune problema să merg acolo, câștig detașat. La Rapid, eram primul. Astăzi am văzut un sondaj despre Craiova, eram cu mult în fața lui Reghecampf. Nu m-a ales nimeni.(...) Am două piste pe care mă axez și unde cred că va fi din ce mai greu să ajung. În Arabia Saudită, unde se duc în ultima vreme antrenori cu nume și pe bani foarte mulți, și în Turcia.
Sictirit că nimeni nu apelează la el, începând cu feblețea lui Rapidul, deocamdată ajuns analist la DigiSport , Șumudică are ca ținte viitoare...Arabia Saudită și Turcia unde știe că va fi greu să ajungă dar... speră.
În timpul ăsta, Reghecampf plecat acum un an de la Craiova, dar dat afara de la Baku, a revenit...tot la Craiova.
Numai oameni de caracter prin Superligă, a tunat și  i-a adunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu