duminică, 9 iulie 2023

"S-au aliniat planetele la Rapid" : Șucu Dan vs Corsicanu & Bocciu...și Șumudică

  • Nu știu ce să zic, în momentul de față, să fiu sincer, simt și îmi doresc, visez să antrenez Rapidul, o spun sincer. Simt că și planetele s-au aliniat de așa natură, eu liber de contract, iar Rapid fară antrenor
  • Am încredere că, împreună cu cei din conducere, cu echipa și suporterii putem face performanță la Rapid. Dar eu sunt atât de nebun încât sper că încă voi fi numit acolo. 
  • Spun lucrul ăsta așteptând, până la urmă, un anunț oficial din partea celor de la Rapid care să mă contrazică. Eu încă sper și sunt nebun, cred că eu voi fi alesul.  
  • Vreau să închei cu asta: eu n-aș pleca în acest mod cu o săptămână înainte de finalul sezonului"
Chiar daca Bergodi se pare că ar fi semnat, atâta timp cât nu exista un anunț oficial, Șumudică a insistat să se autopropună pe toate canalele... dacă tot nu are contract și e iubit de galerie 😏
Problema e acum la Șucu Dan , omul cu banii, care nu prea ii iubește pe cei doi lideri ai tribunelor.
Șucu, Angelescu, Niculae ar fi avut soluții pentru stingerea scandalului:
  1. Să-l fi angajat pe Șumudică și să-l fi lăsat să producă rezultate foarte bune sau să se compromită. Succesul ar fi fost în avantajul tuturor, eșecul lui  i-ar fi compromis pe el și pe suporteri
  2. Să-l fi refuzat pe Șumudică și să fi explicat foarte clar de ce 
Spălarea rufelor în public nu e o atitudine pe care mi-o doresc la Rapid” - Dan Șucu 

Predicție ? Masele populare cheferiste se vor răscula împotriva capitalismului veros ca la Grivița Roșie '33, dar nici acum în 2023 nu vor învinge fiindcă Șucu nu va ceda...din prea multa dragoste de Rapid 😎

P.S.

Mutu Adrian, plecat pe furiș "noaptea ca hoții"  de la Rapid n-a ratat ocazia să fie penibil 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu