luni, 17 iulie 2023

Booking o vacanță sub 500 de euro în România ?

Pentru cei ce sustin ca booking este o platforma sigura, aflați ca nu e nici pe departe asa. Am rezervat un apartament pe care l-am achitat integral,si cand am ajuns la locatie,surpriza:NU EXISTA!!!Am discutat cu o dna ce are un magazin la parterul blocului si care ne-a spus ca suntem a opta familie cu teapa asta...Intr-adevar,am sunat la booking,ne-au gasit un ap muuult mai departe, l-am achitat si pe asta si acum asteptam banii de la booking. Este vorba despre Oti&Miruna-Navodari.Acestor escroci le doresc sa le fie viata precum faptele pe care le fac  ( aici )

"Booking este o platformă cu sediul în Olanda, iar în România lucrează cu altă platforma înregistrată în Thailanda. Anul trecut am făcut o rezervare la Sibiu la o pensiune cu plata făcută cu cardul, ajungând acolo surpriză, nu aveam nici o rezervare. După lungi discuții cu proprietarul, am fost cazați urmând să își rezolve el cu bookingul. Totul sub amenințarea cu poliția și anpc. În concluzie eu unul nu am să mai fac nici o rezervare prin booking." 


Ce poți să mai spui citind așa ceva ? Că Romania e raiul escrocheriilor ( dar nu neaparat doar ale booking ) ? 

Merci, știam demult


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu