duminică, 16 iulie 2023

Azilele groazei, epilog : stressata Firea a decontat propria-i aroganță prostească



„Plătesc pentru vina de a fi avut încredere în oameni ! Prietena și colega mea Ligia m-a urmat peste tot, în drumul profesional. Am muncit împreună până la epuizare, până la boală. Am plătit amândouă cu afecțiuni grave stresul acumulat la televiziune, în politică, mai ales la primărie. Ea plătește, la rândul ei, tot pentru că a avut încredere în oameni. A vrut să ajute. Nu să facă bani, nu să facă rău. Pe unde a venit Ligia cu mine, la diferite job-uri, în ultimii ani, a venit și acel bărbat acuzat, să o ajute pe ea, și pe alți colegi. Ca șofer, ca om bun la toate. L-a sprijinit la început să-și facă o asociație, dar NU a activat în acele centre. Nu a știut că sunt nereguli! Cu atât mai puțin eu, NU am avut niciun fel de legături și nu aș fi putut accepta ca unei persoane să i se întâmple ceva rău!!" 
Un om normal ar putea încerca să o înțeleagă  pănă la un moment dat, dar nu are cum să îi aprobe comportamentul sau aceste  scuze tardive și puerile.
În primul rând "munca, stressul, epuizarea, boala, etc" sunt politicianisme populiste ieftine.
În  al doilea,  ca om politic la vârf era obligatoriu să verifice măcar din când în când cine o înconjoară, cine apărea la petreceri, în poze, peste tot. 
Nu în ultimul rând, daca i-a plăcut să simtă gustul puterii politice plătește prețul fiindcă...


I rest my case și, cum zicea cineva, Firea poate uita de primărie dar îi va găsi Ciolacu un loc liniștit pe lista Bruxelles 2024...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu