luni, 17 iulie 2023

Cuceritoarea tinerețe a noului rege al Wimbledonului : Carlitos Alcaraz

Novak, am crescut văzându-te cum joci. M-ai inspirat când eram mic. De când m-am născut te-am văzut câștigând turnee. Cred că ești într-o formă fizică mai bună decât mine. Ești nemaipomenit, Novak!
Ca aproape întotdeauna sceptrul nu se preia ușor ci trebuie cucerit pe teren după încleștări uneori  titanice, deci să recunoaștem că după atâția ani în care , mai mult sau mi puțin, ne "plictisisem" de Roger - Rafa - Nole, tinerețea lui Carlito - 20 de ani, e cuceritoare. 
Singurul moment în care am tresărit a fost oferit pe Twitter de... Nicky Kyrgios când în setul 4 a scris : "Daca Novak întoarce meciul, cred că nu e uman !". Not true, Nole e și el om , lacrimile din final cand și-a vazut fiul aplaudând în tribună au spus totul... 
Acum, când ne pregatim de o nouă eră a tenisului,  sperăm doar că va exista cineva care să-l împingă din spate pe Alcaraz, deși momentan nu prea văd pe nimeni din generația lui să îi stea în cale...
In final, lauda suprema vine din partea lui Djokovic ( care cu siguranță va continua )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu