duminică, 30 iulie 2023

Evenimente pe Calea Victoriei : LGBTQIA+ vs preoți cu agheasmă

Să începem cu o necesară traducere. 

LGBTQIA+ este un acronim care se referă la colectivitatea lesbiană, gay, bisexuală, transsexuală, transgen, queer, persoanele intersex, persoanele asexuale, aromantice, demisexuale, autosexuale, abrosexuale, pansexuale, trisexuale, sapiosexuale, polisexuale, poligame, poliamoroase, persoanele non-binare, persoanele care practică travesti (în unele situații), persoanele bi-curioase, non-heterosexuale, omnisexuale, transmasculin, și transfeminin

Bref, cam orice persoană care nu corespunde normelor hetero.



 

LGBTQIA+România și aliații ei  ( habar nu am ce înseamnă "aliați" în viziunea lor ) a stabilit un nou record de participare la Marșul Bucharest Pride 2023 lăudându-se cu aprox 25,000,  cifra oficială a Jandarmeriei fiind mult inferioară.

 

Serios vorbind daca prin "aliați" se înțelegea masa de tineri ieșiți la plimbare cu bicicletele sau la picnic în Parcul Izvor, am lămurit problema.




Drept pentru care după amiază va defila pe Calea Victoriei Gigi Becali cu preoți :

„Niciodată adopţie şi niciodată căsătorie în biserică. (...) Duhurile rele, dracii rămân în urma lor pe Calea Victoriei şi fac oamenii accident cu maşina mâine, poimâine, peste o săptămână. Eu nu am treabă cu ei. Acum sunt mai liberal, înainte eram radical (...) Ce pot să fac eu? Merg pe Calea Victoriei şi sfinţesc cu agheasmă, că mai rămân draci pe acolo, pe o trecere de pietoni, pe o scară de bloc. (...) Mâine, la ora şase, cu preoţi"


Ce ar mai rămâne de adăugat dupa parangheliile de mai sus ? 

E o lume veselă dar plină de nebuni de toate felurile și nu mă refer doar la Gigi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu