duminică, 9 aprilie 2023

"Numai proștii sunt aroganți" - sau de ce Tudor Chirilă nu e Keanu Reeves

"Adevăratele trăsături ale ignoranței sunt vanitatea, mândria si aroganța." - Samuel Butler
Și un alt citat în oglindă  
„Nu-mi aduc aminte să-mi fi cerut voie să-mi faci poză așa cum ar trebui să procedeze o persoană manierată. Sigur, te poti prevala de faptul că e spatiu public, că-s persoană publică, blah, blah. Lipsa de bun simț rămâne. Punct

Nu mă coafează prea mult persoana publică Chirilă Tudor, cantautor - actor - activist ș.a.m.d., pe care o consider doar o gogoașă umflată de publicul ne-educat dintr-o țară mică, neobișnuit cu marile valori sau vedete. Atât îl duce mintea.
Aroganța și îngâmfarea acestuia sunt doar dovezile unei prostii suficiente cu ea însăși.
Numai că nu am auzit vreodată ca orice altă vedetă serioasă, reală nu inventată de presa-tabloid via Andreea Raicu ,  să fi avut același gen de reacție față de un fan anonim
Dar de un alt anonim Keanu Reeves o fi auzit micuțul junior a lu' Chirilă  ?

 


Restul, vorba prostului îngâmfat, ar fi doar blah, blah...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu