joi, 20 aprilie 2023

David Popovici, un ET în România: „Nu vreau să știu câți bani câștig”

  • "Eu nu vreau să ştiu câţi bani fac, câţi bani câştig pe lună, nu vreau să ştiu ce bonusuri primesc, ce premii câştig din înot, tocmai pentru că nu vreau să mă influenţeze" 
  • Este vorba de nişte valori în care eu cred şi în care de asemenea noul meu partener, Raiffeisen, crede. Este vorba despre succes, stabilitate şi siguranţă. Drumul spre performanţă este unul foarte lung, greu şi am nevoie de sprijin puternic şi real în spatele meu şi în echipa mea." 
  • „Există şi bogăţie de natură financiară, dar nu văd cum m-ar ajuta vreodată real. Consider că bogăţia vine atunci când te simţi bine, când eşti liniştit, când ai un simţ al siguranţei. Cred că banii te ajută atunci când reuşeşti să fii suficient de comod financiar. 
  • Sunt convins că ceea ce depăşeşte un prag poate strica la un moment dat, asta e filosofia mea
Ceea ce spune noua mare speranță a sportului românesc poate suna șocant pentru unii dar asta îl face special pe David...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu