luni, 24 aprilie 2023

Mahalaua Apărării din Ghencea prezintă : Talpan vs Dîncu

Cum îți permiți dumneata un civil numit politic, să mi te adresezi mie, colonel al armatei romane, care am participat în teatrele de operațiuni din Afganistan și Bosnia si Hertegovina, și sa mă numești “tip” sau “individul ăla”

  

 

 
Moș Teacă din Ghencea s-a sictirit pe civilul Dîncu Vasile care spusese

 „Când eram eu la minister s-a propus singur să fie avansat la grad de general și mi-a reproșat că nu l-am propus eu la grad de general.”

Foarte distractiv este că marele strateg din Afganistan și Bosnia ( habar nu am ce putea căuta acolo, dar cui ii pasă )  chiar nu înțelege că dacă Dîncu se sictirește, legea aia făcută la mișto cu dedicație o va vota bunicul prin 3024.

Atât îl duce mintea pe Talpan, mă mir că nu l-a dat în judecată pe civilul impertinent.🤣

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu