joi, 16 februarie 2023

Povești nemuritoare cu GSP : cum a cumpărat Sandu Boc vaporul lui Ceaușescu

Am jucat fotbal la cel mai înalt nivel şi am avut multe femei frumoase. Mi-am trăit viaţa la maximum, însă am un singur mare regret, că n-am evoluat la Mondialul din Mexic 1970. Aș da jumătate din femeile cu care am fost pentru un meci împotriva lui Pele"

Sandu Boc, ajuns la 76 de ani, un exemplu clasic de mare talent fotbalistic irosit ca boem colecționar de femei și sticle golite prin baruri, vine în GSP cu o povestioară mai veche dar funny despre achiziția vaporului lui Ceaușescu, un can-can reușit dar...atât 😂

Personal m-a amuzat doar citatul cu "jumătate din femei pentru un meci împotriva lui Pele" 

Doar jumătate ? Hai, trei sferturi și ceva, nea Sandule, ai de unde 😂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu