luni, 20 februarie 2023

Cum va îngropa cardul de energie Poșta Română

  • Ne facem griji despre eventuale cozi la oficiile poștale , este singurul lucru pe care nu îl putem controla. Nu știm dacă se trezesc, de exemplu, 200 de beneficiari care toți să vină luni la prânz. Va exista clar coadă acolo. Va fi un lucru neplăcut pe care încercăm să-l evităm. 
  • În funcție de fluxul de clienți, am luat în calcul inclusiv prelungirea programului de lucru atât în timpul săptămânii, cât și sâmbăta și duminica 
  • Am recomandat șefilor de oficii poștale să se instaleze calculatoare noi, să se asigure că cel puțin în primele săptămâni vor fi mai multe ghișee disponibile. Unii au crescut această capacitate, alții au creat un ghișeu sau două ghișee speciale care fac doar încasare facturi, facturi cu carduri de energie. 

Directorul Poștei Române Valentin Ștefan a lansat un apel la calm către românii care își vor achita de luni, 20 februarie, facturile cu cardul de energie și le-a cerut beneficiarilor să nu se înghesuie la oficiile poștale. 
Eu îi pot garanta omului că  :
  1. chiar începând de azi la prima oră romanii vor rupe ușile oficiilor poștale  
  2. nici vorbă să-și modernizeze Poșta computerele, rămase aceleași de pe vremea lui Pazvante
  3. iată un prt screen de pe whatsapp-ul asociației noastre ca sa încercați sa înțelegeți bulibășeala ( eu nu am reușit dar am noroc, nu mă afectează )
M-am întrebat doar atât : nu era de 1001 de ori mai ușor ca onor Guvernul să fi împărțit sumele cash si să explice - avertizeze  că ăștia vor fi toți banii , deci atenție mare la ce sunt folosiți deoarece alții nu se mai fac cadou ?  Pe urmă era treaba fiecăruia : ținea banii cash ca să se ajute la plata facturilor, îi bea, îi mânca,  fugea la munte, își lua telefon nou, fiecare cât îl ducea creierul...
Dar e în firea românului să se lege la cap ( când posedă așa ceva ) chiar daca nu îl doare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu