duminică, 12 februarie 2023

De ce nu cred în "De mortuis..." ?


Facts
  1. Bogdan Socol ( în clipul de mai sus ) avea o pasiune pentru înotul în ape înghețate și mergea să se antreneze chiar daca fusese avertizat că acest hobby nu era atât de firesc sau normal. Vineri a ales să înoate, pe un lac înghețat, chiar dacă i-a fost sugerat să nu facă asta pentru că erau temperaturi foarte scăzute. Intrat în apa foarte rece, după câteva minute, Bogdan Socol nu a mai putut să iasă de sub gheață , a suferit un șoc hipotermic, a fost scos din apă, moment în care mai avea puls și a fost transportat la spital de o ambulanță, dar medicii nu l-au mai putut salva.
  2. " Iar într-un lac, de când a înghețat, nu am intrat. În lac, singur, nu m-am dus niciodată. M-am dus cu fata, când apa avea 7-8 grade, am înotat un kilometru și am plecat. Iarna evit lacurile cât pot de mult. De când a venit frigul, nu am mai fost în niciun lac. Nu ai ce să cați acolo singur. Trebuie să ai pe cineva cu experiență. Intratul în lac e absolut ciudat" - Robert Vasiliu component al lotului României de înot în ape înghețate
Long story, short : din motivul ăsta nu mai cred în "Despre morți numai de bine".  Apropo în cazurile lui Nero, Stalin sau Hitler o fi valabil aforismul ? În fine, să lăsăm, alta e ideea.
Accidente tragice se întâmplă adeseori, dar unii o caută cu lumânarea până și-o găsesc. 
Condoleanțe familiei, dar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu