joi, 23 februarie 2023

Oana Roman, ce faci, păpușă, ce faci, dulceață ?

Am dubii serioase că vreun bărbat cu IQ pozitiv și vederea în regulă o poate apela ( nefiind beat )  pe madama Roman-Elisei  " păpușă frumoasă dulceață", doar ca să ne amuzam vorba ei... 
Ca să ne amuzăm, vreau să le transmit băiețașilor care îmi scriu mesaje pe Instagram sau pe Facebook cu «Ce faci, frumoaso? Ce faci, păpușă? Ce faci, dulceață?» și alte apelative de genul ăsta, că sunt niște penibili și că le-am dat block și că o să le dau block tuturor, că nu am nevoie să-mi scrie niciun băiețaș, niciun domn și nimeni, pentru că nu mă interesează acest subiect, mi-a ajuns. Deci, nu îmi mai scrieți, băiețași!’ - Oana Roman Elisei pe Instagram


Cum ziceam : orb, cu IQ negativ sau beat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu