duminică, 19 februarie 2023

Petrescu & Hagi cer bani non-stop dar...de unde ?

  • Asta e realitatea, suntem departe de fotbalul adevărat. E ca la echipa națională, când eu am anunțat cu Hagi că 20 de ani nu ne vom mai califica la Mondiale. Trebuia să spunem 40, am greșit. 
  • Așa și în cupele europene. Hai să vedem cine va mai fi în primăvara europeană. Atunci să mă sunați și vă zic că am mai greșit eu. Dacă nu-s bani, ce să facem? Să avem bugete de 100 de milioane, ca Dinamo Zagreb și Steaua Roșie Belgrad, apoi să avem pretenții. 
  • Noi luăm jucători liberi din Arabia Saudită și din Israel, de la locul 10. Asta e la CFR acum. Eu plec, dar ce credeți că se întâmplă după aia? Luăm Liga Campionilor? 
  • Hagi vorbește, dar degeaba. Nu e ascultat. Dați-i și lui Hagi buget, dați-mi și mie. Să vedem unde mergem. Dacă vine Guardiola în România, ce o să facă ? O să ceară 10 jucători, că nu e magician. 
  • Suntem noi proști? Noi nu suntem proști, dar nu ne crede nimeni. Sunt interese la mijloc 
Dan Petrescu a vituperat într-o conferință de presă despre eternul subiect : banii care nu apar in fotbalul nostru, desigur ne-specificând de unde ar trebui sa vina.
Trec din jena peste treaba cu "interesele", teorie de care ar rade si curcile, asta fiind Dan Petrescu, tipicul plângăreț de serviciu, încearcă doar să acopere rușinea din meciul cu Lazio, aruncând lucrurile în altă direcție. Ok, cere bani nonstop dar...de la cine, care sponsor ar fi pasionat de ceea ce se joaca la noi in fata unor tribune mai mult goale ? 
Sigur ca afara e altceva, dar...de ce nu au făcut nici el si nici Hagi rezultate afara ? 
Kuban Krasnodar, Dinamo Moscova, Al-Arabi, Jiangsu Suning, Al-Nasr nu aveau bani pentru Danut sau Bursaspor, Galatasaray pentru Gica ? 
Cam atât au putut cei doi antrenori, de ce oare nu s-au batut cluburi mari din Occident pentru semnatura lor ? Simplu: lipsa de valoare
Restul e vorbarie goala printr-o presa la fel de goala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu