„Puteți vedea tot mai multe produse vegetariene și vegane pe rafturile supermarketurilor și magazinelor cu discount. Gama de alimente fără carne sau alte produse de origine animală este acum imensă – de la alternative la lapte la înlocuitori de carne și la produse de igienă (...) Cred că tânăra generație va fi fericită dacă ne ocupăm de subiect. Deși nu ne putem aștepta imediat la o creștere a vânzărilor, clienții ar putea, totuși, să perceapă gama modificată ca pe o trăsătură de diferențiere” ( aici )
Probabil că Christoph Graf, oficial al companiei care administrează rețelele de magazine, știe mai bine ce își propune rețeaua Lidl în viitor, dar i-aș semnala doar o chestie.
Faptul că Lidl a rămas unicul lanț de supermarkets de pe piața românească care nu vinde online nu cred că va ajuta prea tare nici volumului de vânzări, nici în ochii tinerei generații.
Altfel, toată lumea să fie sănătoasă și să consume vegan cât cuprinde, pajiști avem la discreție...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu