vineri, 3 februarie 2023

Ionuț Lupescu "FRF a premeditat suspendarea meciului Sepsi - U Craiova 1949" ?!

Nu am văzut meciul. Am citit și eu despre problemele care au fost la Sfântu Gheorghe. Eu, personal, cred că a fost exces de zel (...) Eu cred că a fost și o chestie voită. Federația a fost, în ultimele săptămâni, cu acele scandaluri cu licențele în prim-plan, și probabil a vrut cumva să schimbe imaginea. (...) Nu știu dacă arbitrul Chivulete, dar probabil cei care sunt observatori

In primul rand faptul ca Lupescu Ionut se pronunță despre ceva ce nu a văzut e simptomatic  in fotbalul dâmbovițean, in care foarte multi  nu se pot abține chiar daca nu cunosc subiectul decât din auzite. Cunoaștem demult celebra întrebare a presei "Cum comentați ?" 

Dar de aici pana la acuzații chiar grave aduse FRF, despre o premeditare a episodului de la Sfântu Gheorghe e cale lunga. 

Înțeleg frustarile lui Lupescu care spera la cu totul alta pozitie in FRF ca si pe cele ale altor multi lasati pe afara de Burleanu, dar totusi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu