duminică, 12 iunie 2022

"Revenirea din infern" : Adrian Mutu a stat într-o clinică de reabilitare alături de George Best

"Am recunoscut din prima că am consumat cocaină. Până în acel moment, nu mai văzusem în viața mea așa ceva, poate doar în filme. (...) Aveam trei ședințe de terapie pe zi: la 7, la 12 și la 6 seara. Între acestea făceam yoga, înotam, alergam sau jucam fotbal. Într-o seară, aproape că era să cad pe culoarul care ducea către restaurant. La una dintre mese stătea unul dintre cei mai mari fotbaliști din toate timpurile: George Best! 'Am cheltuit mulți bani pe băutură, femei și mașini scumpe. Restul a fost irosit!'. (...) Nu voiam să ajung ca el! Bani, faimă, lumea la picioare, însă, finalmente, cazarea într-o clinică de reabilitare" 
Sigur că n-am prea înțeles de ce s-a băgat în ciorba asta și Codin Maticiuc pentru care "Adi este rockstarul fotbalului mondial. Bad boy cu suflet " dar chiar nu mă privește, fiecare cu amicii lui de curvăsăreală.
Oricum, deseară la Cluj va avea loc meciul de retragere al lui Adrian Mutu în cadrul Sports Festival, față în față vor fi Team România și World Stars, live TV de la 20 la Pro Arena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu