duminică, 26 iunie 2022

Nimeni nu-și face treaba ca lumea, serios, dom' Ciucu Ciprian ?

Suntem o țară în care nimeni nu-și face treaba ca lumea și toată lumea înjură pe primar sau pe politician. Dar am multe reproșuri și eu la rândul meu pentru multe categorii profesionale sau de business (...) Ăsta este motivul pentru care eu am intrat în politică la nivel local. De asta am vrut să fiu primar...Să vin cu proceduri care duc la creșterea calității lucrărilor publice."
 

Serios, chiar toata lumea din toata tara, dom' Ciucu ? 
Atunci de ce oare prin Oradea sau Cluj chestii de genul asta se întâmplă atât de rar catre deloc, nu vreți sa va sunați colegii de partid care conduc si pe acolo ? Hai ca puteți, poate ca domnii Bolojan sau Boc va răspund... 
Altfel cam atât despre cuplul de clowni al Digi24, mănâncă si ei o bucată de pâine cozonac dulce...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu