miercuri, 22 iunie 2022

Bölöni a spus lucrurilor pe nume : naționala = zero


Bölöni a vorbit pe șleau si foarte multa lume va înghiți cu noduri
  • Cred că mulţi dintre cei care activează în fotbalul nostru au rămas la munca superficială pentru că aşa e mai confortabil. 
  • Când ascult cum se vorbeşte în România, mă simt jenat
  • La federaţie se vorbeşte frumos şi cam atât... 
  • Talente avem, capacitatea de formare ne lipseşte! Mi-e şi milă de jucătorul român.
  • Cum dă selecţionerul ( Iordănescu) sfaturi, dacă el nu cunoaşte mirosul vestiarului din Occident?! Ce credibilitate are el? De unde să aibă putere de convingere?
  • Dacă ajungeam selecţioner, aveam acum mai multe puncte în grupă! 
  • Nu puteam să accept să fiu batjocorit din cauza rezultatelor unui grup de jucători pe care nu eu l-am format la actuala naţională.
  • Edward Iordănescu nu mai lucrează pentru naţională, ci pentru a-şi salva pielea!
  • La rezultatele actuale, aş fi fost deja dat afară. 
  • Nu e normal ca Vasile Dâncu să se bage în numirea selecţionerului.
  • Naţionala pe viitor? Poate! Dar poate ajung, ca şi consilier, la Sepsi sau la Botoşani... 
  • În proiectul meu pentru fotbalul românesc, i-aş fi cooptat pe Dinu, pe Adrian Ilie, pe Bergodi şi pe Victor Piţurcă.
Pe larg la Adevărul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu