marți, 7 iunie 2022

Edi Iordănescu nu e magician

Sunt foarte dedicat, consecvent, muncitor, dar nu magician. Nu pot să repar lucruri care s-au întâmplat în ani de zile și nerealizări și să întorc situația în câteva zile (...) Am ştiut unde vin, am fost pregătit pentru o muncă nu grea, ci foarte grea. Asta m-a pus în gardă. Iar încrederea mea este intactă în jucători şi în potenţialul lor. Lucrurile sunt foarte clare pentru mine, am venit aici, mi-am asumat, ştiu ce am de făcut

Total de acord cu Edi atunci când spune ca si-a asumat un rol de care alții ( Hagi si Petrescu ) au fugit fiindcă știau foarte bine la ce se vor expune 

Unde nu il mai aprob, chiar daca înțeleg bine postura ingrata in care se afla, e atunci cand afirma  ca încrederea lui este intactă în potenţialul jucătorilor. Potentialul acestui grup de jucători este zero spre minus infinit si, foarte curând, grupa a patra valorica a UEFA va scrie pe aceasta generație ratata.

Sigur însă că nu e un capăt de țară și altii au trecut prin asta, exemplul perfect sunt  vecinii din vest, maghiarii. Ei au trecut o lungă perioadă exact prin asemenea momente dar și le-au asumat, au reconstruit și iată-i acum : echipele lor emit pretenții la grupele Champion's League și naționala se bate cu forțele europene importante fără să se facă deloc de ras.

Dar asta cere mult timp si multi bani investiti de creiere bine dotate. Ori nimic din cele trei nu se regăsesc pe la noi, unde burlenii și iorgulestii sunt realeși mereu într-o unanimitate a mediocrilor...

PS 

Meciul cu Bosnia, deseară de la 21:45 la Antena 1.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu