miercuri, 22 iunie 2022

David Popovici - normalitatea înghesuită între Reghe si Gigi

  • Nu știu cât mai durează, dar știu că am tot timpul din lume, nu ne grăbim nicăieri. O să avem momentele noastre bune, așa cum vor fi și altele mai rele. E un sport și astfel de lucruri se întâmplă. Sunt pregătit pentru ce-mi rezervă viitorul 
  • Nu-mi place să mă plimb cu medaliile de gât, nu mi-a plăcut niciodată, iar acum e în siguranță, gata să fie expusă pe undeva, prin cameră, chiar dacă încă nu am nimic expus. Reprezintă dovada că sportul românesc poate aduce un campion mondial și la înot

În plus,  deoarece nicio televiziune de "sport" nu face vreodată reclamă concurenței,  înghesuit undeva între Reghe și Gigi eroii presei de sport tabloid, băiatul s-a gândit să faca el reclamă pentru TVR 1 unde deseara putem asista live de la 19:22 la un triumf de senzație și consacrarea lui definitivă ca o noua stea a natației mondiale.
Să-i ținem pumnii, merită !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu