duminică, 5 iunie 2022

Decăderea Grand Slams : Wimbledon '22

Cum cineva, 'nu spui ține persoană importanta' 😋, îmi explica ieri că nu-mi place Roland Garros fiindcă  "am ceva" cu Nadal ( campion enorm dar al cărui cărui caracter chiar nu-mi place din multe motive, de gustibus ) am zis să scriu ceva și despre Wimbledon, Grand Slamul meu preferat încă din copilărie, vreme în care îl vedeam pe Năstase jucând finalele cu Stan Smith - cea mai frumoasa ever -  sau cea "aranjată" cu Borg.

Wimbledon 2022 a devenit însă doar o gluma politică by  Boris Johnson atunci când All England Club a interzis participarea jucătorilor ruși si belaruși. În replică, ATP & WTA au decis ca pentru Wimbledon să nu se acorde puncte in clasamente ceea ce este o prostie și mai mare. Imediat au început sa apară retragerile jucătorilor, ultimul pe listă fiind chiar Nadal care a și găsit argumentul perfect: piciorul beteag , cel cu care la Roland Garros a putut sta 9 ore și ceva pe teren în două tururi consecutive de 5 seturi, dar whatever, de gustibus am mai zis.

Treaba cu punctele ATP este însă o batjocura la fel de mare la adresa celor care chiar ar vrea să participe, iau exemplul cel mai la îndemână : Simona Halep. Învingătoare în 2019 după o memorabilă finală cu Serena, ea a rămas cu trofeul și în 2020 când criza covid-19 a amânat turneul, dar nu a mai putut participa în 2021 din cauza accidentării ( și a pierdut punctele ! ) deci iat-o acum în 2022, ea va reveni... fără să poată recupera punctele pierdute în 2021. Bună treabă făcurăți, fraților, rușii în frunte cu Medvedev râd, ei nu pierd nimic, dimpotrivă.

Bref : un Grand Slam  ajuns la cheremul politicienilor de tot felul , indivizi care strică tot ce ating, chiar nu mă mai pasionează.

Un comentariu: