sâmbătă, 25 iunie 2022

Evident pentru oricine : Steaua României ESTE David Popovici...

"Dar de ce să fiu mândru eu, în calitate de Popescu, care n-a făcut nimic pentru el ? De ce să fim mândri toți ceilalți ? Că suntem și noi români ? Să fiu mândru că am un nume care se termină în ”escu” și Popovici e și el român și atunci să fiu mândru? Nu am de ce să fiu!”- CTP la B1 TV care l-a adoptat rapid

... pe toate siturile romanii, in frunte cu dobitocul din care am citat, ( care are dreptul la pareri asa cum si eu cred ca e un frustrat )  au simțit nevoia sa comenteze gestul Presedintiei : ca de ce, ca e prea tânăr, ca meritau si alții, unii - ca de ce a primit atâția bani, altii - ca nu a primit nimic de la stat si tot tacâmul din repertoriul acestei populații al carei IQ redus  se hrănește numai cu rahaturile si cancanurile din online aplaudând frenetic boboneții, țanco-uraganii si manelistele siliconate. 

Si, in fond pe undeva chiar au dreptate : talentul, munca asidua sau educația nu sunt atribute pe care sa le aprecieze romanii sau cetepeii care se ocupa cu parerismul  tv.

In fond, câți români care sa se bucure sincer de succesul altor români cunoașteți ? Capra vecinului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu